Istnieje wiele powodów, dla których firma może zdecydować się na pracę w mniejszej przestrzeni biurowej. Być może Twoja firma dopiero zaczyna lub musisz ograniczyć przestrzeń z powodu spowolnienia w swojej branży. Możesz próbować zmniejszyć koszty ogólne, ograniczając ilość i wielkość pomieszczeń biurowych firmy. Na szczęście mała przestrzeń nie musi być ciasna i niewygodna Przedstawiamy kilka wskazówek, jak efektywnie wykorzystać każdy centymetr dostępnej przestrzeni.
Rozważ modularną konstrukcję biura
Ściany, biurka i schowki, które można zmienić w razie potrzeby, mogą być bardzo przydatne dla firm pracujących w ograniczonych przestrzeniach. W sklepach znajdziesz obecnie mnóstwo propozycji modułowych mebli np. stołów konferencyjnych czy komfortowych siedzisk, które można formować w dowolny kształt dostosowując je do wymagań wnętrza.
Zachęcaj do współpracy
Przestrzenie do współpracy z wygodnymi krzesłami, które również umożliwiają korzystanie z laptopa, zapewniają pracownikom możliwość wydajnej pracy przy wspólnych projektach i zadaniach. Uczyń niewielką ilość miejsca atutem swojego biura. Mała przestrzeń biurowa może ułatwić członkom zespołu wspólną pracę nad osiągnięciem celu.
Utwórz obszary prywatności
Zamiast próbować przekształcić przestrzeń w małe biura, można rozważyć otwartą przestrzeń biurową, która staje się dziś coraz popularniejszym trendem. Jednak w takiej przestrzeni warto utworzyć pewne obszary prywatności. Niezwykle pomocne są różnego rodzaju ścianki działowe oraz panele biurkowe dostępne w sklepie internetowym http://meblicante.pl/. Użyj materiałów tłumiących dźwięk. Zamiast stosować tworzywa sztuczne, drewno i kompozyty, dodaj do swojego projektu biura materiały redukujące hałas. Pozwoli to na utrzymanie odpowiedniego poziomu hałasu w całej przestrzeni i pozwoli pracować bez zakłóceń.